trideni posty

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 4 19:12:29 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003 discuss na email.cz wrote:

> tak jsem vytvoril virtual:
> xyz na mydomain.cz xyz@[IP.ser.ve.ru] i s hranatymi zavorkami,
> pak postmap ../../virtual, ale bohuzel mail na ucet xyz na mydomain.cz je neustale
> spolu s ostatnimi maily domeny @mydomain.cz transportovan na server(1).
>
> Ale nic jsem nemenil v main.cf !!! - nepridaval zadnou virtualni domenu,
> protoze si myslim ze je to zbtytecne v Postfix-like virtual style - nebo se mylim?

Aha - tedy jestli jsem to dobre pochopil tak ani mydoman ani xyz.mydomain
nejsou na tom postfixu uvedeny jako mydestination , on slouzi pouze jako
transporter na server1 nebo server2 . Jak jsem se koukal na virtual, tak
si myslim ze v i v tomhle pripade by to postfix-like virtual style mel
zvladnout. Nikdy jsem to nezkousel, ale jen pro jistotu mate tu virtual
tabulku udelanou stylem :

mydomain.cz     anything
xyz na mydomain.cz xyz@[IP.ser.ve.ru]

?? Nechybi Vam tam ta prvni uvodni radka pro tu domenu ?