FW: sendmail - nelze otevrit my_domain

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 4 19:29:20 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003, Milan Zidek wrote:

> > A co samotne /etc a pripadne / ?
> Pokud to bylo mysleno na prava:
> /etc 755 a `..` v otevrenem /etc 771
> /   771

No ja mam / 755 , takze mozna ze to bude timhle.

> BTW - co znamena slovo `opsna` :-O

> zkusim - zatim diky

Jeste jsem se na to mrknul a vypada to ze spis volba GroupWritableDirPathSafe
bude to prave pro disablovani te kontroly. Do sendmail.cf se prida radek

O DontBlameSendmail=GroupWritableDirPathSafe

pripadne dalsi oddelene carkou. I kdyz - ted koukam do konfiguraku
sendmailu a hned na zacatku je oddil -

# override file safeties - setting this option compromises system security,
# addressing the actual file configuration problem is preferred
# need to set this before any file actions are encountered in the cf file
#O DontBlameSendmail=safe

takze si myslim ze odkomentovanim te posledni radky prestane sendmail
delat ty testy na prava souboru a adresaru u konfiguracnich souboru.