orinoco driver vs wireless tools

valter valter na atlas.cz
Středa Červen 4 22:34:23 CEST 2003

> Zkuste se podivat take do /etc/pcmcia do souboru wireless.opts,
> tam se nastavuji ruzne parametry, essid, mode, sifrovani atd.

Okrem inych veci je tam aj nastavenie "essid any" :-)
Ktore by cisto teoreticky malo nadviazat kontakt s lubovolnym AP.
Ale v tomto pripade to nezafungovalo :-(

Snazil som sa nakonfigurovat "network_name" roznymi
sposobmi (/etc/modules.conf, /etc/pcmcia/conig.opts,
/etc/pcmcia/wireless.opts, ... ) a zrejme som nastavoval
nieco ine, nez myslel basnik.

Takze nakoniec som bol uspesny cez
/sbin/iwconfig eth1 essid ******

Wireless  ESSID:"******"  Nickname:"Linux"
Mode:Managed  Frequency:2.452GHz  Access Point: 00:02:2D:A5:16:70
Link Quality:24/92  Signal level:-74 dBm  Noise level:-98 dBm
Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
Tx excessive retries:0  Invalid misc:16555   Missed beacon:0

Mam dojem, ze ta kvalita by mohla byt aj vyssia.
AP je na priamu viditelnost cca 3 km.
Ale pokus ovladanie txpower (a dalsich veci) nie
je v tom firemnom driveri podporovany :-(

Drobna poznamocka k ifcfg-eth1 :
V archive konferencie bolo niekolko navodov v tvare
ESSID="nieco"
Pokial to >nieco< obsahuje medzery zapisane v tvare "\ "
tak to neprejde. Vadia mu tie uvodzovky.
Takze spravny tvar je :
ESSID=dve\ slova

BTW: Podla logov na firewale sa mi ohlasilo cez wireless
niekolko WinPC s povolenym zdielanim suborov :-)

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe