tar nebo gzip

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Červen 4 22:33:33 CEST 2003

>ze bych mel jinou manualovou stranku?
>
>-M, --multi-volume
>          create/list/extract multi-volume archive

Ale musi se "menit medium" - cili mezi jednotlivymi tary prejmenovat
soubor treba arch.tar na treba arch01.tar, archg02.tar; tar se interaktivne
pta, jestli je "medium uz vymenene". Takze se to nehodi do skriptu.

Alespon jsem neprisel na to, jak to ve skriptu pouzit. Existuje sice
akce - prikaz, ktery se ma pri vymene media provest, ale to by zase
znamenalo dalsi skript, ktery si nekam do souboru bude zaznamenavat,
u kolikateho svazku zrovna je (prostredi se mezi prikazy nezachova).
To uz je elegantnejsi udelat maxi archiv a pouzit dd nebo split... mi
prijde. I kdyz u GB archivu nepouzitelne.

oldFrog.