tar nebo gzip

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Červen 5 08:14:11 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003, Pohoda wrote:

> Dekuju,
> to bylo ono - nenapadlo me, ze kdyz se ten parametr bude jmenovat
> --tape-length. Ostatnim take dekuju, ale asi jsem se nevyjadril ve svem
> prispevku zcela jasne - potrebuju si jednotlive kusy pripravit predem a
> teprve potom je nekam presouvat, tj. ne cekat az se nejake medium zaplni
> a pote vkladat nove. Kazdopadne ale vsem dekuju!
> Ondrej

	Ale ne, myslim, ze jste nepochopil, co psal oldFrog

++++++++++
Ale musi se "menit medium" - cili mezi jednotlivymi tary prejmenovat
soubor treba arch.tar na treba arch01.tar, archg02.tar; tar se
interaktivne pta, jestli je "medium uz vymenene". Takze se to nehodi do
skriptu.
+++++++++

	To znamena, ze vy tu zalohu vytvarite do souboru na disk. Kdyz po
vas bude chtit dalsi medium, proste jen ten novy soubor prejmenujete a
odklepnete potvrzeni vymeny media.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html