MDK9.1 & klavesnica v XFree

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Čtvrtek Červen 5 10:50:13 CEST 2003

Dakujem za radu. Pomohlo to. Vypol som to pomocou
Option "XkbDisable" v konfiguraku XF86Config-4.
Potom to ide, ale zase nefunguje v kde prepinanie
klavesnic (je mi jasne preco nefunguje, len mi to
vadi). Inak nechapem preco ta ista verzia XFree pod
MDK robi take blbosti a pod RH to funguje v pohode.
Asi nieco medzi nebom a zemou. V MDK som upgradol
MDK na verziu z cookera, ale nepomohlo. Ak niekoho
napadne nejake riesenie napiste mi prosim. Este raz
dik.

Igor