Update MNF

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 12:11:13 CEST 2003

: Odesílatel: Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz>
: > Existuje nějaká možnost aktualizovat MNF růčo staženými aktualizacemi a
: > tím díry vyspravit?, nebo jsem odsouzen na komerční aktualizace od
: > mandráků a tudíž MNF se smutkem poslat do kytek.
:
:
: Vase potiz je docela exoticka, nicmene rucne to samozrejme jde vzdycky
;-)
: Trebas postahovat z libovolneho ftp prislusne aktualizace a dat rpm -Fvh
: *rpm

Ja jsem to rucco delal, ale nedopadlo to dobre. Taxem rozchodil VNC a
udelal jsem to jako prvotridni BFU z klikacimo prostredi se stahovanim z
inetu.

Ale...

Co mam vsecko postahovat, kdybych si chtel updatovat z multisession CD? Jde
mi o to, ze mam vicero MDK 9.1 a stahovat to na kazdy je precejenom na
neprijemne dotazy od sefa, jakto ze zase nejede inet, kdyz updaty dneska
maji pres 200M a updatovat vsecko je na par dni zahlcene linky.

Dekuji, JL.