problemy s HDD - ze by odchazel?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 12:22:59 CEST 2003

: Odesílatel: Libor Kuffa <kuffa na centrum.cz>
: Na secondary IDE kanalu visi dva disky (hdc 40 GB a hdd 20 GB), ktere
: normalne slapou az do chvile, kdy zacnu vyvadet s VMware - opravdu, muzu
: pustit 4 hodiny filmu (z tech HDD, samozrejme) a nic, ale pustim VMware
: s WinME, delam dve hodinky (v Accessu) a v jednom z tech disku zacne
: klepat - bohuzel nejsem schopen nijak zjistit, v kterem. Nekdy se mi

Muzete nejak nahrat ten zvuk? TEda poku dto neni normalni seek.

Kolik mate ramky, nemuze to byt tim ze swapuje? to by vysvetlovalo tohle
chovani.

: podari cely system (MDK9.1) ukoncit normalne, nekdy ne. Pote, co si PC
: odpocine 2 minuty, zase jede vse jak ma, nic neklepe, atd. Opet do
: chvile, kdy mam dve hodinky spustene VMware.
:
: My idea:
: - muze to byt teplem? Podle senzoru je v case 41°C a jeden z tech dvou
: HDD ma 39°C, mezi HDD je mezera, pred nimi velky vetrak.

Tak to ste si nesah na moj IBMko, na tom po par hodinach prace neudrzim
ruku.

Elektronika jako celek je navrhovana na pracovni teplotu 70-80stC ale snese
vic (dokud nezacnou vybuchovat kondy), u magnetickych veci k tomu se
pridava teplota curieova bodu kdy naraz z niceho nic se vam smazou vsecky
data, transformatory prestanou transformovat v doprovodu zajimavych
audiovizualnepachovedymovych efektu...

: - muze to opravdu delat VMware? Myslim tim, ze nejak extremne zatezuje
: hlavicky HDD? To se mi moc nezda, ale ta moznost tu je.

Jo, dava na ne petikilove zavazi :o))

JL.