Zahadna vytaceni (ISDN, Linux SuSE 8.1)

Pavel Krpata pavel.krpata na spika.cz
Čtvrtek Červen 5 14:56:12 CEST 2003

> -> dostal jsem se k nainstalovanemu systemu (instaloval nekdo jiny), ktery
> -> slouzi jako ISDN dial-up firewall.
>
> chcete povedat hackoval niekto iny?

Taky me to napadlo, ale zadne priznaky hacku jsem nenasel. Je mi jasne ze si
nikdy nemuzu byt na 100% jisty...

> -> Probiha to tak ze se system pokousi pripojovat se spravnym cislem na
> -> internet a paralelne toci asi v 0,5-2 minutovych intervalech jedno jine
> -> cislo a to i kdyz se uspesne spoji (zrejme vyuziva druheho kanalu). K
> -> vytaceni nedojde driv nez je pripojena ISDN linka k modemu, ale pokusy
> -> pokracuji i po odpojeni.
>
> radsej ten system preinstalujte, podla mna sa tu deje nieco nekale...

Prave ze se deje neco nekaleho a nez se na to prislo, tak to stihlo jednomu
cloveku udelat celkem vysoky ucet. Jak jsem rikal, instaloval to nekdo jiny,
takze to v podstate neni muj problem, ale stejne by bylo zajimavy zjistit
cim to bylo zpusobeny.

Pavel