200GB disk - omezeni na chipset ?

Petr Sebor petr na scssoft.com
Čtvrtek Červen 5 16:41:14 CEST 2003

Mno,

podle guglu je v ty desce 'prinejhorsim' jeste secondary IDE radic
Promise PDC 20265, kterej to LBA48 umi. (Ostatne, tahle deska to
UATA100 umi prave jenom pres nej ne?) Takze odpoved je
'melo by to jet' :-)

Specifikaci UATA100 dopodrobna neznam, ani nevim, jestli neco o LBA48
rika, ale zda se mi, ze si UATA100 desky s LBA48 disky rozumi.

Diskuze ze to (ne)funguje kvuli chybam v pdc driveru sla v l-k nekdy v
srpnu 2002, snad je to od te doby uz v poradku.

Petr