Slackware Live CD --offthread: knoppix - problemy --uz neni co resit

Libor Zurek xzurek na aisa.fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 5 19:08:40 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003, Libor Zurek wrote:
> Ja jo, i kdyz to vypadalo, ze uz nebude. Ale trivialni zasah (kamarad
> vymenil spatne kondenzatory :-) spusobil na prvni pohled plne
> obnoveni stability desky, a vyjma toho problemu po vyzkouseni Knoppixu
> funguje asi 2 mesice celkem v pohode (tzn. bezproblemu).
Asi jsem to vcera zakrikl, zbezna kontrola desky pohledem me vede k tomu,
ze uz neni co resit (protoze deska brzo odejde - opet spatne kondenzatory
:-( ). Samozrejme kdyz je deska v takovem stavu, uvahy s knoppixem jsou uz
o nicem. Dik za zajem.

--- Preji hezky den / Have a nice day ---
 Libor "hedgehog" "Larry" "snIPer" Zurek