Divné zobrazení utf-8 kódování

Čtvrtek Červen 5 20:56:41 CEST 2003

On Thu, Jun 05, 2003 at 08:36:48AM +0200, mody na atlas.cz wrote:
> Ahoj ahoj!
>
> Mám takový problém se zobrazováním stránek v Opeře i v Mozile v kódování
> utf-8. viz: http://www.sweb.cz/pmody/fonty/snap.png Ostatní kódování je v
> pohodě, webdings i windings chodí.
>
> Mám nainstalovaný Debian testing + gnome2.2 backport včetně msttcorefonts.
>
> Nenapadá vás někoho, čím to může být?

takhle to vypada, kdyz na starnce chybi META, ktera sdeluje kodovani
(nekteri webmasteri predpokladaji, ze jedine mozne kodovani je CP1250)
nebo kdyz Apache v hlavicce posle jine kodovani, nez je pak v dokumentu
(i kdyz je tam META, tak vetsi prednost ma informace z hlavicky).

Resenim je nastavit v Mozille implicitni kodovani na CP1250 (alespon v
1.3.1 to jde) a kdyztak vypnout sdelovani kodovani WWW serverem (pokud
to dela jen Vas server).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz