Konference SCO

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Červen 5 22:18:07 CEST 2003

Radek Vybiral wrote:
> Pěkný den všem,
>
> byl někdo z přítomných účastníků konference osobně přítomen na

Nebyl, ale kdyz uz se vede rec o SCO... potreboval bych
vyresit nasledujici problem.

Mam notebook, na nem SCO s proprieternim SW (od BMW).
Vsechno by melo slapat, ale neslape, protoze ta instalace
byla delana na miru na jinej pocitac a na tomto nenabehnou
Xka (konkretne tam rve neco o mysi).
Potreboval bych ty Xka nejak zprovoznit. Problem je v tom,
ze mi neni znam zadny login ani jeho heslo a ani neznam
heslo na roota.

Pokud by to byl schopen nekdo zprovoznit at se mi ozve.
Urcite ho nemine odmena.

Mirek Suchy

  )  ICQ: #70802630              tel:+420-603-775737
(   Software is like sex. It is better when it is free.