USB Flash drive - Apacer

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Červen 6 10:59:38 CEST 2003

Dne čtvrtek 05 červen 2003 22:04 jste napsal(a):
> Zdravim,
> mam problem s rozchozenim zarizeni Apacer USB flash drive pod Linuxem.
> Mam sice SuSE 8.2 s jadrem verze 2.4.20, takze by to melo fungovat naprosto
> v pohode, ale nejak se mu nechce. V poradku najde nove USB zarizeni,
> dokonce ho i identifikuje, ale kdyz ho chci namountovat (mount -t vfat(nebo
> msdos) /dev/sda1 /media/sda1), tak hodi chybu "wrong fs type, bad option,
> bad superblock on /dev/sda1,or too many mounted file systems". Zkusil jsem
> prelozit jadro a nepomohlo to, tak nevim.

Ja uz to tedy dlouho a rad pouzivam a nikdy nebyly problemy.
Ale zkuste kouknout na 2 veci:

1. jestli to je opravdu sda a ne nekde dal, protoze pri mych pokusech
prirazoval pri pripojovani dalsich zarizeni dalsi disky;
nezkoumal jsem, kde se to da precist/nastavit;
takze v dmesg se podivat, ktery disk to je

2. vylistovat si oddily fdisk -l /dev/sdX
jestli nahodou neni jinde v partition table (tj ne sdX1);
s timhle byvaly problemy u zipek (1 nebo 4)

No a pokud se vse bude zdat spravne a nepojede to, tak si to taky muzete
naformatovat rovnou pod linuxem (to delam ja)
--
S pozdravem
Ivo Panáček