kodovanie win1250 v xmms

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Pátek Červen 6 11:04:50 CEST 2003

No je tedy nevim. Sice jedu (jsem zvedav jak dlouho jeste) s fonty v
mplayeru stale "po staru" tedy bez ttf, ale udelal jsem si tenkrat fonty
unicode a mplayeru vzdycky reknu -subcp cp1250 nebo -subcp iso8859-2 a
chodi mi oboji kodovani. Pravda, protoze se ke mne dostavaji filmy casteji
s kodovanim cp1250, tak jsem si dal do mplayer.conf radku subcp=cp1250 (a
tim se dostavame k tomu samemu co u Vas), takze kdyz jsou titulky v cp1250
tak nereknu nic a kdyz jsou v ISOLatine, tak reknu navic parameetr -subcp
iso8859-2

Takze IMHO odpoved zni: Ano, titulky funguji jak v kodovani cp1250, tak
iso8859-2.

--
S pozdravem
  Martin Kebert