Toshiba SD-R1312, A4Tech WOP-35 v LINUXu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červen 6 13:05:55 CEST 2003

> 	Zdravím,
> mám jeden technický  dotaz. Chodí  výše uvedená zařízení v
> LINUXu? Případně jak je třeba upravit konfigurační soubory.
> myška (A4Tech) má 2 kolečka a 4 tlačítka.

Chodi mi relativne dobre (v Xech), pod konzolou se mi nepodarilo
presvedcit gpm (kurzor nahodne skace), tak jsem to brzo vzdal.
Nevyhodou je, ze Xka nechapou spravne druhe kolecko, takze obema
kolecky se roluje nahoru/dolu. Protokol tusim IMPS/2 (doma
zkontroluju a kdyz tak opravim).

Na druhe kolecko jsem pred casem neco vygooglil - byl to patch
na gpm, ktery topak zacne chapat + v Xkach se nastavi mys do
rezimu repeatwer z gpm a udajne to ma chodit. Ale nezkousel jsem
..

Kdyz budete uspesnejsi, dejte prosim vedet.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s