r00t.cz r00ted

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 6 16:27:17 CEST 2003

On 06/06/2003, Martin Povolný wrote:

> No jestli si na hostingovem serveru nechali 2.4.18 tak se neni cemu
> divit.

Pricinou teto neblahe konstalace byla opravdu velmi stupidni souhra
skutecnosti. Oproti svym zvyklostem jsem totiz pouzil jadro z distribuce
a protoze instalace systemu probehla az po objeveni ptrace chyby,
povazoval jsem verzi 2.4.18 z Debianu jaksi automaticky za bezpecnou
(myslel jsem, ze do ni byl backportovan patricny patch).

Da se tedy rict, ze za touto fatalni chybou stala kombinace meho ne
zcela obvykleho rozhodnuti a zcela chybneho predpokladu (mozna i jiste
laxnosti). Inu, poucil jsem se, ovsem je to ponekud draze vykoupena
zkusenost.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka