r00t.cz r00ted

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 6 22:46:00 CEST 2003

On 06/06/2003, Martin Povolný wrote:

> To me zacina zajimat, taky bych predpokladal, ze v debianu bude patch
> backportovan.
>
> Muzete poslat celou verzi baliku?

Konkretne to byl balicek kernel-image-2.4.18-k6 version 2.4.18-5
Exploit z http://www.securiteam.com/exploits/5CP0Q0U9FY.html je na tomto
jadre uspesny. Novejsi verzi pro stable nikde nevidim.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka