GPRS+Siemens MT-50+Linux

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pátek Červen 6 22:14:58 CEST 2003

E wrote:

> Zkusil jsem vsechny navody a nic. Kdo ma zkusennost s pripojenim tohoto
> mobiku pres seriovy kabel pod Linuxem? Uvitam funkcni navod. Mam mandrake
> 9.1. Dik.

        Funguje bez problemu. Nezapomente na spravny init string,
 napr. at+cgdcont=1,"IP","<nazev apn>". Pak tocite to apn pomoci cilsa *99
***1#. Ted zhlavy nevim, jesli umi MT50 na ser. portu rychlost 115200, mys
lim ze ano. Pokud mate dobry signal, nastavte si tuto rychlost pak u T-
Mobile muzete vyuzit i CS3 a CS4.
        V KDE to vse vyklikate v kppp. Jinak lze samozrejme pouzit osvedceny
chat a pppd :-)

Ales Rygl