OT: mobil a volani z PC

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Červen 6 23:45:21 CEST 2003

Hezky vecer,

hledam vhodne odkazy a zdroje pro realizaci "call
centra" pomoci mobilnich telefonu.

Myslenka je prosta: uzivatel (telefonni operatorka)
klikne ve webovem prohlizeci na telefonni cislo,
pocitac se spoji napr. pres IRDA s mobilem, vytoci
cislo, operatorka hovori, pak klikne, hovor se ukonci
a napr. se zaznamena cas hovoru a telefonni cislo.

Vysledek by mel byt v co nejvetsi mire nezavisly na
platforme a dobre rozsiritelny.

V prvni rade mi jde o protokol, kterym lze komunikovat
s mobilem a o vhodny typ mobilu. V druhe rade mi jde
o to, jak komunikaci ovladat z weboveho prohlizece.

Dekuji za reakce, ktere
radeji posilejte na moji
soukromou adresu. Nechci
obtezovat konferenci.

S pozdravem
OldFrog.

===

PS:

Dovoluji si psat sem do linuxove konference prave z duvodu
pozadavku na pokud mozno platformni nezavislost a take proto,
ze se zde dosti diskutuje pripojeni mobilu k PC.