r00t.cz r00ted

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Červen 7 12:15:33 CEST 2003

> Ale je vcelku nesmysl chtit po provozovatelich serveru (ktery stoji hodne
penez) aby nejakou reklamu jen tak vyradili. Zvlast, kdyz jsou na prijmech z
reklamy primo zavisli.

> Cele je to otazkou tolerance a rozumneho pristupu. Chapu, ze to nastve x
desitek fanatiku, kteri tady bohuzel existuji. Ale to je jejich problem.
Inteligentni a tolerantni clovek, kterych je snad v linuxove komunite dost
(alespon ja jsem zatim poznal hodne lidi tohoto typu), proste situaci
pochopi a nebude to brat nijak tragicky.

Mate samozrejme pravdu, ale staci jeden vytrvaly fanatik.. a stane se co se
stalo. Osobne si myslim, ze kdyby tam ten banner nebyl vystaven, tak root
doted v klidu bezi na puvodnim jadru. Proste by zadnemu fanatikovi nevadil.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz