r00t.cz r00ted

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Sobota Červen 7 18:05:42 CEST 2003

On Sat, 7 Jun 2003, Petr Tomasek wrote:

> On Sat, Jun 07, 2003 at 12:04:22PM +0200, BugTraq wrote:
>
> Hmm... se vsi uctou, ale nejak nechapu ten "rozumny pristup".
> Tahle reklama proste neni jen takova neskodna zalezitost, protoze
> pomaha presnemu opaku, nez o ce se vetsina linuxaku snazi.

Hmm opravdu? Ja bych spise rekl, ze vetsina fanatiku se o "neco" snazi..

Nemyslim si, ze linuxaci se snazi vymytit windoze, myslim si, ze vetsina
linuxaku se snazi v pohodce a klidku uzivat si sveho linuxu (a myslim, ze
se jim to, drive ci pozdeji, aji dari).

Vy se snazite windozaky predelat na linuxaky? A proc to proboha delate?
Proc je nepredelavate na NetBSDaky treba?

> (Koneckocnu, pokud by M$ nedelal to, co dela, asi byste prilis linuxovych
> "fanatiku" nenasel; jenze jakmile vam nekdo zacne hodne zneprijemnovat
> zivot, tak se proti tomu clovek zacne vymezovat. To je snad prirozene.)

Nekdo se vymezuje, nekdo na to proste kasle a uziva si neceho jineho...

> Nerikam, ze kvuli tomu zacnu bojkotovat root.cz, ale rozhodne mi to neprijde
> jako dobra vizitka.

At tam maji reklamu jakou chcou, umisteni dobreho poctenicka to nebrani a
pokud to autorum pomuze, at to tam maji. Me to je srdecne jedno.

> ("Jak mam potom verit vecem, ktery se na root-u
> pisou,
> kdyz vim, ze se da koupit").

Zda se, ze jste fanatikem...

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488