r00t.cz r00ted

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červen 7 19:15:20 CEST 2003

Dne so 7. června 2003 17:18 jste napsal(a):
> Zdravim,
> souhlasim a nechapu, proc taky kazdy dela zbytecny flame.
>
> S pozdravem
> Petr Rympler

> Linuxu.

Taktéž s tím souhlasím pokud se tu oběvily první reakce na M$ reklamu na rootu
tak jsem to bral jako recesi, ale když to vezmu vážně tak ať M$ podporuje
linux klidně tím že tam bude reklama na jejich OS který žádný linuxák stejně
nekoupí, ale aspoň s toho máme užitek (provoz roota).

PS. Samozřejmě té reklamy musí být přijatelně

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |