zaujimavy problem s prepinanim klaves v KDE

Michal Truban miso na blackhole.sk
Sobota Červen 7 19:37:30 CEST 2003

mam zaujimavy problem s prepinanim klavesnic v KDE
medzi anglickou a slovenskou v slackware 9.0 + KDE 3.1.2

defaultne mi bezi anglicka.
/*nastavenie Xservera:
    Option "Protocol" "Standard"
    Option "XkbRules"   "xfree86"
    Option "XkbModel"   "pc101"
    Option "XkbLayout"  "us"
*/

ak vsak v control centre v KDE, nastavim povolenie medzi prepinanim
a nastavim si aby sa dalo prepinat medzi anglickou a slovenskou
klavesnicou, uz mi pise slovenska klavesnica.

mozem prepinat kolko chcem (aj klikanim na vlajocky, aj skratkami) vlajky
sa mi menia, ale SK klavesnica ostava stale.

po vypnuti tejto moznosti a restartovania xservera bezi zasa anglicka.

kvoli tomuto som updatol s KDE 3.1, nainstaloval si aj slovensku lokalizaciu
do KDE.
a nastavil locales v /etc/profiles

nic vsak nepomaha. neviem, kde moze byt problem... nestretol sa uz niekto
s niecim podobnym ?