pripojeny disk - neexistujuce hdb1 ???

Aben Siatris aben na webcom.sk
Neděle Červen 8 11:13:29 CEST 2003

instaloval som MDK9.1 u znameho s tym ze som si doniesol aj vlastny
disk so software a driverom nvidie. kedze mal v pocitaci len
jediny ata kabel, tak som vypol napalovacku a nahodil na kabel
svoj disku.
pri starte systemu mi pri hardware detekcii nabehlo ze nasiel
nove zariadenie hdb a ci ho chcem konfigurovat. dal som konfigurovat
a nabehol harddrake, ziadne zariadenie hdb vsak neukazoval.
hned za tym mi hardwarova detekcia ukazala ze odobera zo systemu
napalovacku.
ani po nastartovani systemu som nenasiel v /dev/ ziadne hdb zariadenie.
myslim ze na tom pocitaci je nejaky hardware raid, ale nevyznam sa
v tom.
preco mi disk nenabehlo zariadenie dalsieho disku a ako ho vlastne
dostanem nejako "ludsky" do systemu?