zaujimavy problem s prepinanim klaves v KDE

Aben Siatris aben na webcom.sk
Neděle Červen 8 13:11:05 CEST 2003

Dňa So 7. Jún 2003 19:37 ste napísali:

> nic vsak nepomaha. neviem, kde moze byt problem... nestretol sa uz niekto
> s niecim podobnym ?
instalujem rozne po ludoch MDK9.1 s KDE3.1 a obcas sa niekde vyskytne tento
problem. zistil som ze ide o nejaku suvislost s typom klavesnice.
napriklad klavesnice Chicony nerobia najmensie problemy.
dalej som zisitl ze ak na inom type klavesnice nainstalujem slovenske prostredie
so slovenskou podporou klavesnice, nasledne nastavenie v kcontrol na
prepinanie nefunguje. jednoducho stale pisem so slovenskou.
pokial som reinstaloval system tak ze som nainstaloval vsetko v anglickom
prostredi s anglickym rozlozenim klavesnice a potom v kcontrol pridal
slovensku, prepinanie perfektne fungovalo :-O