r00t.cz r00ted

BugTraq bugtraq na centrum.cz
Neděle Červen 8 17:54:59 CEST 2003

Zdravim,

me osobne se to spravne zda. :)

Microsoft prezentuje svoje produkty tak, aby je prodal. Pristupuje tedy k normalni trzni politice.

Kdyz jdete na vyberove rizeni a vite, ze nejste nejlepsi, taky to pravdepodobne nereknete. Nebudete vypravet, jak Vas 3x vyhodili ze skoly, 5 let jste byl na podpore a ted kradete v samoobsluze. A ze na to misto programatora se moc nehodite, ale chtel byste ho. :)) Totez je to u vyrobku, ktery nejaka firma prodava. Pokud chcete objektivni nazor, neptejte se vyrobce, ale nekoho mimo. To je vec, kterou si ctenar clanku musi uvedomit.

Takze opet moc nechapu, v cem vidite problem.

Ja se nechci zastavat MS, ale mam zkratka pocit, ze se z neustaleho kritizovani tehle spolecnosti stala moda, ktera se v linuxove komunite povazuje za neco uplne samozrejmeho. Ja nepouzivam GNU/Linux proto, abych protestoval proti MS, ale proto ze mi proste pro vetsinu moji prace vyhovuje nejvic ze vsech systemu, s nimiz jsem se setkal.

BTW s politikou "kdyz muze MS, tak mi muzeme taky" bychom asi moc daleko nedosli.

Martin Kysela

-----
No ve chvili kdy Microsoft muze rikat spatne veci o Linuxu tak my muzeme rikat
spatne veci o Windows, ne? Napriklad se mi nezda dost fer, kdyz Microsoft CZ v
rozhovoru s Computerem uvadi, ze Windows jsou ve vsem lepsi nez Linux, jedine
co je u Linuxu lepsi je nadseni programatoru a uzivatelu. Zda se Vam toto
spravne?