Jaké jsou X knihovny pro práci s klávesnicí?

Jaroslav Lukesh lsh na wo.cz
Pondělí Červen 9 09:08:52 CEST 2003

DObrý den,

Mám stálý problém s češtinou v ICA klientu na MDK 9.1.

Tedy když v Xech vyberu českou klávesnici (i když jsem udělal nepřepínací
do US, použil starší - ta mi jede s češtinou úplně špatně - dává v ICA
většinou jiné české znaky), tak mi při tažených šipkách (výběr textu pomocí
shift+šipka) zůstane ten shift viset.

Zjistil jsem že informace odesílaná po puštění shiftu je zcela jiná než při
zmáčknutí.

Kolega zkoušel nainstalovat redhat 7.1 a tam ten problém s tou samou
klávesovou mapou není. Tedy je to vnitřní problém mandraku.

Můžete mě prosím někdo nakopnout, ve kterých x-kových knihovnách problém
hledat (tedy že se pokusím je prostě přetáhnout do toho mdk :o)

Děkuji, JL.