r00t.cz r00ted

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Červen 9 10:26:35 CEST 2003

On Sat, Jun 07, 2003 at 11:43:16AM +0200, Zdenek Mazanec wrote:
> Pokud pripustime, ze onen baner byl (castecnou) motivaci onoho hacku, _a
> zaroven_ pripustime, ze to byla "draha skutecnost" pak se nabizi otazka, zda
> vynos teto konkretni reklamy prevysoval onu ztratu.

Podle mě je to nesmysl. Říká se, že příležitost dělá zloděje. Myslím,
že tomu tak je i v případě roota. Pokud jej někdo hacknul, tak proto,
že našel díru ve skriptech a shodou okolností pod nimy bylo nezalepené
jádro a ne proto, že by ho rozčílila reklama a rozhodl se jí sundat.
Když už by byl takový machr a hackoval by weby podle své nálady, proč
ji rovnou nesundá z microsoft.cz?

Stejně tak není možné chtít po redakci, aby uvažovala podle logiky,
tenhle banner tam radši nedáme, nebo nám sem někdo vleze a bude se nám
posmívat.

Osobně mě reklama na root.cz ani jako čtenáři, ani jako příležitostnému
autotorovi nevadí.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX