Prohlizec souboru Auto CAdu pod X

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pondělí Červen 9 10:28:09 CEST 2003

AutoCAD umi (umel) export do DXF, qcad je umi otevrit (a jiste i dalsi).
Pokud mam zkusenosti tak qcad nebude idealni (mel jsem s nim nejake
problemy kolem kotovani).

Nedalo by se jit touto cestou? (Eventuelne jeste poshanet konvertor
z dwg na dxf pro linux?)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.