nahrada rsync

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Červen 9 12:59:19 CEST 2003

Dne pondělí 09 červen 2003 12:47 jste napsal(a):
> aku nahradu mozem pouzit za rsync?
> admin sa mi vyhraza ze po reinstalovani servera vypne vsetky
> eRkove sluzby teda vratane rsync, vraj je to nebezpecne.
> zalohujem si cely svoj /home na server a rad by som v inteligentnom
> zalohovani pokracoval, nie vsak sposobom "skopiruj zakazdym
> cely home"

rsync muze pro vlastni spojeni pouzit "treti stranu", tj. napriklad ssh.
Ten by uz snad mel byt akceptovatelny. At administrator odinstaluje
rsh (uz ho dlouho nikde neinstaluji!) a pouzivejte rsync --rsh=ssh (napr).

Nedavno se zde o tom mluvilo, podivejte se do archivu, bude tam vice podrobnosti.

--
S pozdravem
Ivo Panáček