Athlon64

Stanislav PETR - GLUX.cz stanislav.petr na glux.cz
Pondělí Červen 9 13:12:58 CEST 2003

Dobry den,

Sunday, June 8, 2003, 4:55:34 PM, jste napsal(a):

p> Je to opravdu řízení osudu, takže o penězích se nebavme. Nicméně k Vaší
p> otázce ohledně desky jsem se ptal a abych se přiznal rozumím tomu ještě
p> méně. Prý to bude v běžné desce přes nějakou redukci, což má
p> prodiskutované s jeho kamarádem. A to je IT profesionál, žádný
p> adolescent. No, jsem skutečně zvědav jak to dopadne, ale aspoň do léta
p> mám klid, zatím si s tím hraje ten kamarád. Ale asi mne čeká sranda. V
p> nejhorším klukovy  zabavím jeho Celerona 500MHz ať si s tím heblem dělá
p> co chce ;)

Koukam ze se Vam podarilo vymyslet Athlon64 SX !!! :)))

--
Stanislav PETR
glux na glux.cz