r00t.cz r00ted

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Červen 9 13:52:45 CEST 2003

> linuxaci se snazi podporovat otevrena reseni. to se o M$ rici
> neda. proc ale nejvetsi linuxovy cesky server podporuje, at
> uz neprimo, uzavrena reseni fy Microsoft ?  tohle me nejvice
> nastvalo. ta reklama neni jenom na koukani. jejim hlavnim
> ucelem je zisk M$. az bude M$ podporovat neco jineho nez
> jenom sebe, tak at ma treba 10 baneru na root.cz ci jinde.
> ale nevidim duvod proc M$ pri jejich postoji podporovat.

Jste si jisty, ze timto podporuje vic root.cz MS nebo ze MS vic podporuje
timto root.cz? Komu to vic prinese?

IMHO budou plusy na strane root.cz

Rekl bych, ze tato konference by se dala zaradit jako majoritni vzorek
ctenaru root.cz. Jake procento clenu teto konference po shlednuti teto
reklamy nasadi produkt zminovany v te reklamne? Rekl bych, ze podstatne
mensi nez kolik lidi vyuzije nejakou informaci, kterou na rootovi najde.
Myslim, ze mame zbytecny strach. Jestli chce MS podporovat linuxovy server,
at ho podpori. Je na rootovi, aby ty penize vyuzil pro linuxovou komunitu a
na nas, abychom presvedcili zakazniky, partnery, nadrizene a nevim, koho
jeste chcete, ze linux je to prave. A nevim, proc bychom i tuhle reklamu
nemohli vyuzit v nas prospech?

Dotaz:
"Proc je na tom vasem linuxovem serveru reklama na Microsoft?"

Odpoved:
"Protoze linux ma velkou budoucnost, mnoho ctenaru sem chodi a MS se snazi
prorazit za kazdou cenu, takze zaplati i Linuxovemu serveru."

Dotaz:
"Neni to divne, ze uverejni reklamu konkurenta?"

Odpoved:
"Muzou si to dovolit. Kvalita linuxu je na takove urovni, ze je nejaka
reklama na MS server nemuze ohrozit."

A nerikejte mi, ze nekdo nevymysli jeste neco lepsiho.

TNX