Jak stahnout z CVS zdrojak via web?

Jaroslav Lukesh lsh na wo.cz
Pondělí Červen 9 14:58:47 CEST 2003

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> píše v článku
> : No pokud autor původního dotazu nezvládne trojici základních příkazů
> : "export CVS root", "cvs login" a "cvs checkout" z příkazové řádky, tak
mu

> : budou rady ohledně použití programu wget, který to nikdy tak jako
> : klasický cvs klient neudělá, docela k ničemu.
>
> No dopad jsem bidne jako uz kdysi, co tam kam mam napsat? Predstavoval
jsem
> si to jako treba radkoveho ftp klienta a ono nic.
>
> Kdybyste mel nekdo po ruce nejaky nekolikaradkovy tutorialek, jak to
> [...]

Taksem si vzpomnel, ze na rootu bylo s CVS taky cosi, google pomohl ;-)

[mf na archon mf]$ cvs
  -d:pserver:anonymous na cvs.winex.sourceforge.net:\
/cvsroot/winex login
Logging in to
  :pserver:anonymous na cvs.winex.sourceforge.net:
  2401/cvsroot/winex
CVS password: <enter>
[mf na archon mf]$ cvs
  -d :pserver:anonymous na cvs.winex.sourceforge.net:\
/cvsroot/winex -z 3 co -r quartz-pre-removal wine

Toz du na to.

JL.