Problem s kompilaciou (linkovanim) aplikacie a kernelovskeho modulu

Michal Kačur mkacur na remia.sk
Pondělí Červen 9 21:21:03 CEST 2003

Dobry .
Pokusam sa zkompilovat uzivatelsku aplikaciu s kernelovym modulom.

Zkompiloval som modul "kparapin.o" z PARAPIN kniznice, ale az potom ked som premenoval
original adresar "/usr/include" na cokolvek ine a vytvoril linku s menom "/usr/include" z adresara "/usr/src/linux-2.4.18-3/include"
Po tomto zasahu sa mi uz podarilo podla popisu v dokumentacii PARAPINu to zkompilovat.
Samozrejme kym som to nevratil naspat, nevedel som pohnut z kompilaciou aplikacie, kedze vsetky *.h k Qt a PostgreSQL, ktore tam pouzivam boli inde.
A momentalne dostavam tuto hlasku, ale dalej uz neviem pohnut. Cital som aj dokumentaciu LPMG ale nic mi to nepohlo pretoze tam je len navod na tvorbu modulu.
Presne znenie hlasky je:
undefined reference to pin_init_kernel            - nazov funkcie
Ale pride to az pri linkovani... Kompilacia prebehne bez problemov.

Urobil som vsetko co popisovali v documentacii k PARAPIN kniznici, ale nie je tam ani jeden priklad na pracu s kernel verziou.
Totiz vsetko som rozbehal s uzivatelskou(libparapin.a), ale potom je potrebne spustat aplikaciu ako ROOT a to nemozem.

Moje prostriedky: RH 7.3 Valhalla (z netu) s kernelom 2.4.18-3 a instalovanymi zdrojakmi kernela
Pouzivam Kdevelop na kompilaciu.

Mnohokrat vdaka.
                                        Michal

P.S. Myslim si ze je potrebne urobit nejake nastavenia na gcc linking options (Skusal som uz vselico, ale bez uspechu)