Foták sony DSC-F77

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Červen 9 17:46:43 CEST 2003

On Fri, 6 Jun 2003 11:18:36 +0000 (UTC), Aben Siatris wrote:

:> 1.) jenom 3Mp :-(
: iba? na co potrebujete viac?

Na to, aby som mohol urobit vyrez. Napr. som fotil to nedavne
zatmenie slnka - s objektivom ekvivalentu 200 mm je slnko
prilis male na fotku z celeho zaberu, ale s 5-megapixlom
sa z toho este dalo vytiahnut celkom dost.

: kazdy 1Mp naviac je o hodne viac na cene.

Urcite nie viac ako digicam s vymennymi objektivmi. A predsadky
nebyvaju bohvieco.

: inak, ta cena 13.000 nemusi byt ziadna vyhra. pozor na optiku a fcie.

Presne. Prvorada je optika - poucne citanie byva na www.dpreview.com.
U funkcii zalezi na tom, co s tym chce clovek robit, ale mizerna
optika pokazi vsetko.

: Olympus a Nikon su zname svojou kvalitou, pricom take sony su skor
: hracky (dufam ze som neurazil prave niekoho v konfere kto ma sony
: ako oblubenu znacku :))

Sony z roznych dovodov nemam prilis rad, ale ich top modely
su pokial viem naozaj dobre. U digicamov sa este urcite oplati
pozriet Canon a Minoltu.

: alebo si kupte nejaky Hasselblad, ale tam sa pod 200.000
: nedostanete :)))

:-)

Zdravi
--