IPTABLES a FTPs

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červen 10 08:05:42 CEST 2003

> rad bych se zeptal zda se nekdo nesetkal s problemem pristupu na FTPs
> Server v Internetu z LAN pres IPTABLES. Mam Linux s IPTABLES jako
> hranicni PC mezi LAN a Internetem a potrebuji z LAN pristoupit na FTPs
> server v Internetu port 950. Pokud se ale s timto FTPs chci spojit, tak
> prihlaseni probehne bez problemu, ale skoncim na prikazu LIST. Musim
> rici, ze aktivni i pasivni FTP mi pres IPTABLES bez problemu prochazi
> (vim ze FTPs je jiny zpusob komunikace). Nevite nekdo zda je nutne
> zavadet nejaky modul ci  neci jineho ?

  A pasivni spojeni pres FTPs chodi dobre? Ze nechodi aktivni se nedivim,
ale obavam se, ze diky sifrovani spojeni nebude reseni existovat.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----