partimage na win nt?

Krmela Tomáš Tomas.Krmela na pvt.cz
Úterý Červen 10 10:34:29 CEST 2003

Muže si přeci z té diskety namountovat smbfs z toho  NT servru, ja jsem si to  v pohodě takto dělal.

-----Original Message-----
From: Milan Svoboda [mailto:tex na sendme.cz]
Sent: Tuesday, June 10, 2003 10:12 AM
To: linux na linux.cz
Subject: OT: partimage na win nt?

Dobry den,
omlouvam se za lehce OT otazku.
Je mozne nejak spustit partimage na win nt? Jedna se mi o jejich serverovou cast. Jako server mame totiz winnt a pri obnovovani systemu na ucebne se jevi toto partimage pouziti jako vynikajici. Na stanicich by stacilo nabotovat z diskety a obnovit system.

A proc partimage? Je zadarmo, neni to shareware. Proste je s tim min papirovani.

Pokud je to nemozne, nevite nekdo o podobnem (free) reseni pro windows?

Dekuji.

Milan Svoboda