Psql - manual

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Červen 10 11:04:38 CEST 2003

On 10-06-2003 07.04 +0200, Jiri Volf wrote:
> Zdravim,
  take zdravim,

> nevite nekdo, kde by se dal stahnout nejaky manual k Postgre (ne SQL)? V
> redhatu jsou sice nastroje na ovladani i jednoduchy klient, ale par veci jsem
> nenasel, napr. jak nastavit heslo jiz existujicimu uzivateli nebo jak
> nastavit prava pro celou databazi.
neco je tady

http://www.postgresql.org/idocs/

>Take bych potreboval vedet, jestli Postgre
> (mimo vnitrnich OID) ma nejakou moznost autoinkrementace datoveho typu.

pokud mate namysli autoinkrementy ( neco jako u mysql ), tak v PgSQL se
to resi pres sequence.jinak jsem asi mimo.
ale neco o sequencich je v clanku na http://abclinuxu.cz - dejte si
vyhledat "PgSQL" nebo "kysilka". nechci se chlubit vlastnim perim, ale
snad to pomuze.

pripadne se vam vice asi bude hodit konfera    databases na linux.cz

anebo     http://www.linux.cz/lists/archive/databases

> Diky
>
> --
> Jiri Volf