IPTABLES a FTPs

Michal Maga maga na mailbox.sk
Úterý Červen 10 11:13:26 CEST 2003

Dňa Ut 10. Jún 2003 11:00 Dalibor Straka napísal:
> V pripade vysoke pravepodobnosti spatneho zasahu mailing listu do mailu a
> tudiz spatneho PGP by bylo vhodne nepouzivat PGP pro tuto konferenci. Jeste
> nez jsem si PGP v muttu vypnul pro tuto konferenci, sem tam mi nekdo
> napsal, ze muj podpis nesouhlasi. Je-li to mozne apeluji na zbytek lidi
> pouzivajicich PGP ci GPG at si podepisovani pro linux na linux.cz vypnou.

Ono byva dobrym zvykom, ze konfery a podobne srandicky co automaticky
pridavaju textiky ich pridavaju na uplny koniec mailu a teda az za podpis.
Vtedy je to v uplnej pohode.
Problemom vsak zrejme je, ked je podpis spraveny ako mime attachment, ze?

--
M na gic