Qmail fronta

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Úterý Červen 10 12:38:46 CEST 2003

...nejak jsem tu odpoved zanedbal
mailq mi ukaze co visi ve fronte (#244234). Qmail zaznamy si najdu pomoci
[root na dsmail /root]# locate 244234

/var/qmail/queue/bounce/244234
/var/qmail/queue/mess/20/244234
/var/qmail/queue/info/20/244234
/var/qmail/queue/remote/20/244234

No a vsechny tyto soubory smazu. Pak by zadny problem nemel nastat. Kdyby se
neco vynechalo, tak bude qmail nadavat, nebot se na ne odkazuje. Ale zadna
tragedie, on se s tim vyporada a v logu je to snadno identifikovatelne a
nasledne odstranitelne. Tolik z praxe :)
Jan Volesak

-----Original Message-----
From: volesak na aristia.cz [mailto:volesak na aristia.cz]
Sent: Monday, June 09, 2003 11:24 AM
To: linux na linux.cz
Subject: RE: Qmail fronta

Dobry den,
ja to doposud resil promazáním konkrétního záznamu v:
/var/qmail/queue/mess
/var/qmail/queue/info

podle ID mailu ktere se zobrazi v mailq:
8 Jun 2003 04:37:10 GMT  #244280  2393  <>

Samotneho by mne zajimalo zda existuje efektivnejsi zpusob, ted jak radil
bugbear.B tak to byla dost zoufalost.
Jan Volesak