Mount+chyba

Petr Maršák petr.marsak na centrum.cz
Úterý Červen 10 17:14:21 CEST 2003

Tak se chyba opravila sama. Moc se mi tomu nechce verit. Ale uz to proste
nehlasi. adresar /etc/mtab zmizel a objevil se tam soubor /etc/mtab s
klasickyma zaznamama pro moutovani. (pomohlo nekolikere restartovani)
Ale pri bootovani hlasi pro zmenu chybu na radcich 1,2,3,4 v
/etc/modules.conf  a prestalo fungovat nastavení site.
Asi linux preinstaluji (stejne jsem ho naistaloval pred 3 dny).
Myslite ze tyto chyby mohlo zpusobit vypnuti pocitace za chodu OS linux?

"Petr Maršák" <petr.marsak na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:bc2hrg$dou$1 na news.vol.cz...