Lze "rozdvojit" prochazejici IP pakety?

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Úterý Červen 10 22:06:14 CEST 2003

Zajimalo by mne jestli nekdo neresil tento problem.
Mam 1 PC se SW co vysila IP pakety na adresu
danou v konfiguraci (bohuzel jen jednu).
Tyto pakety jdou na klienta ktery je pouze pasivne prijima.
Oba stroje bohuzel na winech.

Potreboval bych nejak pomoci nejspise IPTABLES (dnat) nebo
jineho systemu prijmout paket na Linux PC a vyslat tento
s jinyma cilovyma adresama na ! 2 ! cilova PC.
V podstate neco jako jejich rozmnozeni.
Nevim ale jestli je neco takoveho vubec mozne.

Pokud by mnel nekdo nejaky dobry napad tak ho uvitam.

PS: detaily o te komunikaci jsem zatim nezkoumal,
pouze vim ze to chodi po IP a u klienta se nic nezadava
(z toho predpokladam ze je plne pasivni) obsahem bude nejaky
kratky text nebo kod ve stylu casu a hlaseni.
--
ituron na et.trz.cz
Spravce PC a site