Linux trustees - zkusenosti

Radovan Garabik garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Červen 11 08:04:06 CEST 2003

Jan Havlicek <havlicek na vse.cz> wrote:
> Zdravim
>
> Zajimalo by me, jestli ma nekdo zkusenosti s provozem Linux trustees -
> http://trustees.sourceforge.net/. Radi bysme udelali na linux u hosting
> server pro WWW stranky vseho mozneho, kdy by se uzivatele autorizovali
> dynamicky proti LDAP na NetWare serveru (to naz experimentalne funguje).

kedysi velmi davno som trustees pouzival a fungovalo to bez problemov
a stabilne

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |