"VYRESENO" RH9 KDE NVIDIA GLX driver problem

Boruvka qWe na scnet.cz
Středa Červen 11 09:28:58 CEST 2003

> ovladace
XF86config:

> Xka.
> xterm.
> jak

Zdravim,
    vse Vami popsane probehne OK, GLX chodi... ale stale jen v Gnome.
"Vysresil" jsem to nasledovne:
1) nainstaloval pouze KDE (bez GNOME)
2) nastartoval ro RL 5, ctrl+alt+backspace
3) nainstaloval ovladace, upravil Xconfig
4) uz to funguje v KDE :))

Pokud jsem instaloval ovladace v RL 3, po restartu v RL5 GLX nemakalo,
spatne cesty?

    Dik Boruvka :)