MS koupil RAV?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červen 11 09:32:22 CEST 2003

On Wed, 11 Jun 2003, Ondrej Sury wrote:

> <cite>
> The knowledge and experience acquired from GeCAD will contribute to Microsoft's
> understanding of how systems are attacked
> </cite>
>
> Konecne nekdo Microsoftu rekne, ze sprintf() by se nemel pouzivat? ;-))))
>
> Existuji levnejsi (Dr.Web serverova licence cca 6000,- Sk) nebo lepsi
> (napr. NOD32 vnitrofiremni licence) antiviry pro linux, myslim si, ze to
> neni az takova krize... ;-)

No moc mě ta zpráva nepotěšila...
I když asi najdete levnější řešení, já mám s RAVem zatím jenom ty
nejlepší zkušenosti.

Jedna instalace je na Exchange serveru a druhá na předsunutém serveru na
Linuxu, pochopitelně to je na různé domény. Aktuální šílenství kolem
BugBearu.B bylo softwarem naprosto bez problému vyřešeno. A že těch
nakažených zpráv chodily desítky...

Běží to spolehlivě, je to aktuální, minimální zátěž, na Linuxu výborně
okomentovaný konfiguráky, rozchození přes Milter je otázka 10 minut.

Navíc český prodejce Netsystem s.r.o. nedělá pouhého "posouvače" krabic,
mají tam i lidi zaměřené na řešení technických problémů. Jsou ochotni
vyjít vstříc v případě, že již prošla ta zkušební licence a nejsou jako
obchodníci nijak nevrlí, že si to jako potenciální zákazník nekoupím
ihned.
Doslechl jsem se, že sama mateřská firma preferuje RAV na Linuxu z důvodů
stability a možnosti trasování případných problémů.

Dopadne to dle méhou soudu tak, že bude mateřská firma "vykradena" o ty
nejlepší lidi a zbytek bude pouze přežívat ze slávy...
I když snahou hodně malých firem je podnikat tak, aby nakonec skončily
jako nákup pro jinou velkou firmu, kdy jsou všichni majitelé slušně
zajištěni na důchod, je to v případě Microsoftu vždycky řešení takové, že
když je neumí porazit lepším produktem, tak je koupí a časem rozpráší...

R.V.