alternativy k RAV (Was: MS koupil RAV?)

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Červen 11 10:07:47 CEST 2003

"Rybarik, Michal" <mrybarik na tronet.sk> writes:

> drweb si pamatam este z cias dosu, byval velmi dobry. ale z ich oficialnej
> stranky (sold.com) cez buy som sa dostal na nemecky shop, v ktorom server
> daemon (1 server, 1 rok) stoji 500 eur.. co je to za tych 6000 korun?

specialni cena pro slovensky (a cesky) trh...  www.drweb.sk / www.jimaz.cz
taky jsem nasi prvni licenci koupil za tech 500,- EUR :(

> btw, druhy tyzden bezim trial verziu RAVu pre linux/postfix a som velmi
> spokojny. cena za 2 domeny je cca 11000 korun na prvy rok, ale na dalsie
> roku je to 20% z tejto sumy... a pri prechode z ineho antiviru je mozne
> dostat zlavu 40% na prvy rok. takze uz len dufam ze a) nod32 ma oslovi este
> viac (zatial podla readmes vyzera tiez dost dobre, testovat budem v
> najblizsich dnoch) alebo b) ze ma oslovi drweb alebo c) ze gecad bude s
> microsoftom spoluprcovat na rieseniach pre windows (ktore takmer vobec
> neposkytuju) a pre unixove platformy sa nic nezmeni.

Cena pro dve domeny jsou trochu nekde jinde...  RAV jako jeden z mala ma i
per server licenci, ale tam ta cena je o rad vyse (podle nabidky, kterou
jsem mel k dispozici to bylo cca 140 tisic)

Co se tyce ceny per server licence, tak v tom je myslim Dr.Web
neprekonatelny...

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6