MS koupil RAV?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Červen 11 10:16:02 CEST 2003

"Ing. Pavel Janousek" <Janousek na FoNet.Cz> writes:

> [...]

To ja taky netvrdim, proto jsem druhym dechem doporucoval NOD32, ktery
ma/mel vnitrofiremni linuxovou licenci za rozumne penize.

> 	Ja a nasi zakaznici jsou plne spokojeni s touto konfiguraci:
>
> Sophie + SAVI (Sophos) + Amavis-ng + Amavis-milter + Sendmail
>
> 	Vypadne-li jedina komponenta, mate plne zaruceno ze dotycna
> mail-gateway nepropusti jediny mail (protoze je vsechny odmitne s Try
> again later...:-)))
>
> 	Cenove to neni zadna tragedie pro bezne podminky ceskych
> uzivatelu kolem 10.000,- / rok (na vice let zajimave slevy).

Panove od Sophosu u nas taktez byli, a tak jak mluvili, tak abychom mohli
chranit cely server, tak by bylo potreba mesicne hlasit do jejich centraly,
kolik mame na serveru celkem schranek a podle toho by se pocitala cena a
cele se to pohybovalo v cenovych relacich nad pul mio rocne (alespon nejak
tak si to pamatuju).  Ale webhosting asi nespada pod "bezne podminky
ceskych uzivatelu", ze? ;-)

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6