apcupds a konfigurace MASTER-SLAVE

Zdenek Drlik drlik na rps.cz
Středa Červen 11 10:51:12 CEST 2003

Radek Skuhra napsal(a):

> [...]
Mam naprosto stejny problem, ktery u me zacal po updatu apcupsd z
puvodni verze apcupsd-3.9.8-2mdk zahrnute v MDK 9.0 na verzi
apcupsd-3.10.5-1.1mdk z updatu. Z puvodni verzi vse fungovalo, po
provedeni updatu jede pouze master a na slave se demon vubec nespusti (a
do logu opravdu nic nenapise).
Zatim jse to "vyresil" tim, ze na slave mam puvodni verzi 3.9.8 a na
master tu novejsi a funguje to spravne. Pokud byste prisel na reseni s
novejsi verzi na slave, poslete ho prosim do konfery... :-)

Zdenek D.