MS koupil RAV?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červen 11 11:33:01 CEST 2003

	Ano, vase dedukce je spravna, navic, pokud maji jini licence per
domena, tak pri Vasem poctu se dostavate do "zajimavych" vysin, takze
cenova relace 0.5mega mi neprijde vysoka (pri vasem objemu chranenych
dat/uzivatelu). Kazdy vyrobce si licencuje po svem a v urcite oblasti
licencovani vychazi za hubicku a v jine je to pozlaceny medour... (nevim
o nikom, kdo by byl "zlatry stred ve vsem") - proto take nemame
dominantniho dodavatele (Norton IMHO ztraci svou pozici a Kaspersky pro
Linux je/byla hodne velka prasarna - osobni zazitek, nikomu bych nepral)
AV reseni, ale zivi se na otm uspesne dost firem... proste pro kazdeho
vychazi cenove lepe neco jineho, odmitam, ale pouze na zaklade vysledne
ceny za spravne licencovane nasazeni hodnotit AV reseni jako celek...